Regulamin sklepu

Regulamin www.blooming.edu.pl i Sklepu Internetowego 

Regulamin określa podstawowe praw i obowiązki wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności dotyczących praw konsumenta, świadczenie usług drogą elektroniczną, zawierania umów na odległość. To ważny dokument. Zapoznaj się z nim! 

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Usługi, strony internetowej www.blooming.edu.pl, w tym Sklepu Internetowego zamieszonego na stronie internetowej www.bloming.edu.pl

2. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają: 

a) Administrator Blooming Sp. z o.o. z siedzibą w Ząbkach (ul. Jana Pawła II/ 10 05-091 Ząbki wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS0001115618, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca NIP: 2511770888, REGON: 529128578 kontakt@blooming.edu.pl

b) Dane osobowe: informacje umożliwiające identyfikację osoby fizycznej,     

c) Formularz Rejestracji – funkcjonalność sklepu internetowego za pomocą której (z oznaczeniem pól obowiązkowych i nieobowiązkowych) dokonuje się rejestracji Konta Użytkownika,

d) Formularz Zamówienia – funkcjonalność sklepu internetowego za pomocą której Użytkownik składa Zamówienia z użyciem przycisku ”Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”,

e) Hasło – unikalny ciąg znaków ustalony przez Użytkownika w trakcie rejestracji umożliwiający korzystanie z Konta z zastosowaniem Loginu, Użytkownik ma prawo do zmiany Hasła w trakcie korzystania z Konta,

f) Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (Sprzedającym) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, 

g) Konto Użytkownika lub Konto – zapisane unikalnym identyfikatorem (Login)  i hasłem zbiór informacji przechowywanych w Sklepie Internetowym dotyczącym Użytkownika, umożliwiający korzystanie z  funkcjonalności Sklepu Internetowego,

h) Korzystający: osoba korzystająca ze strony blooming.edu.pl w tym Użytkownik, 

i) Koszyk – funkcjonalność sklepu internetowego za pomocą którego Użytkownik dokonuje wyboru Produktu w celu złożenia  zamówienia i zakupu, 

j) Login – adres poczty elektronicznej Użytkownika podawany podczas procesu rejestracji Konta, umożliwiający razem z hasłem każdorazowe korzystanie z Konta Użytkownika,

k) Newsletter – informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami) wysyłane Użytkownikowi drogą elektroniczną, 

l) Potwierdzenie zamówienia – wysłana przez Sprzedającego na adres poczty elektronicznej wskazany przez Użytkownika wiadomość potwierdzająca, że  złożone zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Potwierdzenie Zamówienia jest tożsame z zawarciem Umowy Sprzedaży,

ł) Produkt/Produkty – oferowane towary (produkt fizyczne), Usługa szkoleniowa on- line, Szkolenia stacjonarne,  

m) Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady korzystania z Usługi,

n) Siła Wyższa – zdarzenie zewnętrzne, nagłe, niezależne od stron, którego nie można było przewidzieć i którego wystąpieniu nie można zapobiec, a które uniemożliwia trwale albo przejściowo wykonywanie praw lub obowiązków wynikających z Regulaminu, 

o) Sklep Internetowy – dostępny pod adresem elektronicznym blooming.edu.pl   serwis internetowy prowadzony na rzecz Sprzedającego, z wykorzystaniem Usługi,  służący zawarciu Umowy Sprzedaży, 

p) Sprzedający – Blooming Sp. z o.o. z siedzibą w Ząbkach (ul. Jana Pawła II/ 10 05-091 Ząbki wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS0001115618, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca NIP: 2511770888, REGON: 529128578 kontakt@blooming.edu.pl

r) Strona internetowa – blooming.edu.pl 

s) Szkolenia on line – usługa oferowana przez Sprzedającego, która umożliwia skorzystanie ze szkolenia w dowolnym wybranym czasie, w oferowanym przez Sprzedającego przy zakupie okresie, dostępna w postaci elektronicznych materiałów video zawierających wykład, prelekcję,  oraz w wybranych szkoleniach materiałów dodatkowych np: dokumentów, ćwiczeń, grafik, (utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych), na korzystanie z których zostaje udzielona licencja na podstawie zapisów niniejszego Regulaminu.

t) Szkolenie stacjonarne – usługa oferowana przez Sprzedającego z udziałem wykładowcy/ów (trener/trenerów), w formie: szkoleń, wykładów lub warsztatów odbywające się w miejscu i czasie wskazanym przez Sprzedającego,

u) Treść – komentarze, oceny, opinie zamieszczane przez Użytkownika w Sklepie Internetowym, 

w) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zdefiniowana w ustawie Kodeks cywilny oraz w ustawie o prawach konsumenta, zawierana na odległość, regulowana przez przepisy prawa polskiego, 

x) Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, umożliwiająca realizację procesu zakup i zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu, umieszczenie Treści w Sklepie Internetowym, dostarczania Newslettera; 

y) Usługodawca– Blooming Sp. z o.o. z siedzibą w Ząbkach (ul. Jana Pawła II/ 10 05-091 Ząbki wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 0001115618 , której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca NIP: 2511770888, REGON: 529128578, kontakt@blooming.edu.pl

x) Użytkownik (posiadacz Konta Użytkownika) – podmiot posiadający  zdolność do czynności prawnych, która korzysta ze Sklepu Internetowego w efekcie zarejestrowania Konta Użytkownika, 

§ 2. Korzystanie z Usługi

1. Korzystanie ze Strony Internetowej www.blooming.edu.pl jest darmowe i dobrowolne. Znajomość Regulaminu jest konieczna do korzystania z strony www.blooming.edu.pl.

2. Korzystający ma obowiązek  korzystać z Usługi zgodnie z prawem, nie podawać nieprawdziwych informacji oraz nie ingerować w działanie Strony Internetowej.

3. Aby korzystać ze strony www.blooming.edu.pl, konieczny jest odpowiednio skonfigurowany komputer (lub inne urządzenie tego typu) podłączony do Internetu, skonfigurowana przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer, włączone cookies i JavaScript.

4. Miejsce świadczenia Usług, w tym korzystanie ze Sklepu Internetowego  nie jest ograniczone terytorialnie. Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z Usługi  w tym ze Sklepu Internetowego wynikające z błędnej konfiguracji oprogramowania lub sprzętu, bądź wynikające z problemów ze sprzętem lub łączem internetowym, dostępnością do serwera, Siłą Wyższą.

5. Korzystanie ze Strony Internetowej i jej zawartości jest dozwolone i ograniczone jedynie dla potrzeb własnych o niekomercyjnym charakterze, zgodnie z Regulaminem.   

6. Usługodawca jest administratorem danych osobowych, które przetwarza zgodnie z RODO. Informacje o przetwarzaniu danych znajdują się w zakładce strony internetowej: Polityka prywatności.

7. Strona Internetowa i wszelkie zawarte w niej treści, stanowią  utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. |Ochronie prawnej podlegają wszelkie znaki towarowe zamieszczone na Stronie Internetowej.  

8. Reklamacje dotyczące działania Usługi należy kierować na adres: kontakt@blooming.edu.pl Odpowiedzi udzielane są w ciągu 14 dni od wpływu reklamacji. 

9. Regulamin został sporządzony na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną i jest udostępniany na żądanie Korzystającym i  Użytkownikom nieodpłatnie w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.

10. Realizując  obowiązek z art. 6 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną Usługodawca informuje Korzystającego, Użytkownika,  na jego żądanie w formie pisemnej lub e-mailowej o  szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną.  

 

§ 3. Sklep Internetowy – jego funkcjonalności i wymagania w tym techniczne

1. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne jest spełnienie następujących, minimalnych wymagań technicznych:

a) wymaga odpowiednio skonfigurowanego komputera podłączonego do Internetu, 

b) poprawnie skonfigurowanej przeglądarki internetowej, np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer,

c) włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript,

d) posiadanie poczty elektronicznej,

e) założenia Konta Użytkownika. 

2. Korzystanie z wybranych funkcjonalności Sklepu Internetowego możliwe jest również przy użyciu kompatybilnych tabletów i smartfonów z zastosowaniem wymagań technicznych jak w ust. 1. 

3. Użytkownik Sklepu Internetowego zobowiązany jest do: 

a) korzystania ze  Sklepu Internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem, przepisami prawa obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, Polityki Prywatności, zasadami współżycia społecznego, 

b) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, 

c) nie podejmowania działań służących uzyskaniu  informacji prawnie chronionych, zwłaszcza tych których nie jest adresatem, 

d) nie dostarczania Treści naruszających prawo i zasady współżycia społecznego, 

e) podawania prawdziwych danych dotyczących realizacji zarówno Usług jak i Umowy Sprzedaży. 

f) informowania Sprzedawcy o zmianach adresu e-mail wskazanego do kontaktu, pod rygorem uznania, za skutecznie doręczone pism lub wiadomości wysyłanych na dotychczas podany adres. 

4. O każdym przypadku naruszenia praw w związku z publikowanymi Treściami Użytkownik Sklepu Internetowego ma prawo powiadomić Usługodawcę. Powiadomieni należy przesyłać na adres: kontakt@blooming.edu.pl

5. Koszty ponoszone przez Użytkownika Konta są związane wyłącznie z zawieraniem Umowy Sprzedaży i prawa do korzystania z  Produktów na własny użytek. 

6. Wszelkie reklamacje, zastrzeżenia, usterki, w świadczeniu Usługi Sklepu Internetowego Użytkownik Konta może zgłaszać na adres: kontakt@blooming.edu.pl Odpowiedzi udzielane są w ciągu 14 dni od daty wpływu reklamacji, zastrzeżenia, usterki. 

§ 4. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, Konto Użytkownika

1. Warunkiem korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym składania zamówień jest założenie przez Użytkownika Konta Użytkownika, zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz akceptacja jego treści. Akceptacja postanowień Regulaminu jest równoznaczna ze złożeniem przez Użytkownika oświadczenia, że zapoznał się z jego treścią , zrozumiał jego treść oraz w pełni go akceptuje. 

2. Właścicielem Konta Użytkownika może być wyłącznie jedna osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (także w wypadku gdy reprezentuje nabywcę przedsiębiorcę.) Każde Konto jest przypisane tylko do jednego  Użytkownika.

3. Osoby fizyczne, które nie posiadają zdolności do czynności prawnych lub posiadają ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą założyć Konto Użytkownika po uzyskaniu zgody przedstawiciela ustawowego lub odpowiednio opiekuna prawnego.   

4. Zatwierdzenie Formularza Rejestracji wypełnionego przez Użytkownika jest równoznaczne ze złożeniem przez Użytkownika oświadczenia, iż podane dane osobowe są prawdziwe oraz, że Użytkownik jest uprawniony do dysponowania tymi danymi osobowymi i wyrażenia zgody na założenia Konta Użytkownika. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność prawną za podanie danych osobowych niezgodnych z rzeczywistością, nieprawdziwych lub dotyczących osób trzecich, a nie Użytkownika.

5. Założenie Konta Użytkownika i jego prowadzenie jest bezpłatne. 

6. Proces rejestracji polega na wypełnieniu Formularza Rejestracji poprzez zdalne wprowadzenie wymaganych przez Sprzedającego danych obowiązkowych, w tym danych osobowych takich jak:  imię i nazwisko. Bez podania wszystkich niezbędnych danych do rejestracja Konta nie jest możliwa jego rejestracja

7. W trakcie rejestracji  Użytkownik samodzielnie wprowadza Login, Hasło. Po założeniu Konta Użytkownik  otrzymuje informacje na wskazany e- mail o założeniu Konta Użytkownika.

8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest niezbędną do rejestracji i prowadzenia Konta, złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży. 

9. Użytkownik Konta ponosi całkowitą odpowiedzialność za odpowiednie przechowywanie i zabezpieczenie Loginu i Hasła. Użytkownik Konta ponosi wszelkie i pełne skutki odpowiedzialności za udostępnienia Loginu i Hasła osobom trzecim, w tym za Treści zamieszczane przez te osoby trzecie, złożenie zamówienia i zawarcie Umowy Sprzedaży przez te osoby trzecie. 

10. Rejestracja Konta Użytkownika oznacza zawarcie umowy o świadczenie Usług.

11. Umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta jest na czas nieokreślony. Każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyny, w każdym czasie. Wypowiedzeniu umowy o świadczenie Usług  nie ma wpływu na realizację Zamówienia i wykonanie Umowy Sprzedaży zawartej przed upływem okresu wypowiedzenia. 

12. W wypadku wygaśnięcia umowy o świadczenie Usług, Konto Użytkownika staje się nieaktywne i niedostępne do korzystania. 

13. Informacje zgromadzone na Koncie Użytkownika są dostępne dla Sprzedającego przez okres umożliwiający prawidłowe rozpatrzenie reklamacji.  

§ 5. Składanie Zamówienia w Sklepie Internetowym 

1. Zakupy mogą być realizowane  każdego dnia (24 godziny na dobę.) Nie dotyczy to sytuacji gdy w efekcie Siły Wyższej, awarii lub prac modernizacyjnych działanie Sklepu Internetowego lub ulegnie zawieszeniu lub zakłóceniom niezależnym od Usługodawcy. 

2. W celu dokonania zakupu, Użytkownik powinien wykonać co najmniej następujące czynności: 

a) zalogowanie się do Konta,

b) dodanie Produktu do Koszyka,

c) wybór rodzaju płatności,

d) dokonania weryfikacji wszystkich wprowadzonych do Formularza Zamówienia 

e) potwierdza, że wiążące są  postanowienia Regulaminu, Polityki Prywatności, obowiązkowe zgody/oświadczenia oraz dodatkowo nieobowiązkowe zgody/oświadczenia.

f) złożenie w Sklepie Internetowym Zamówienia poprzez użycie przycisku „Zamawiam  i  płacę”.

g) Nieopłacone Zamówienia nie będą procedowane przez Sprzedającego.  

3. Podane ceny uwzględniają podatek VAT w wysokości 23% wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego.

4. Dostępne są następujące formy płatności: przelew internetowy, BLIK, karta płatnicza, Google Pay, Apple Pay.

5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

6. Płatność może zostać dokonana bezpośrednio po złożeniu zamówienia za pośrednictwem jednej z wyżej wymienionych metod. Realizacja płatności, następuje w tym wypadku zazwyczaj w ciągu kilku minut od jej rozpoczęcia.

7. W przypadku przelewu bankowego uznawana jest za dokonaną po wpłynięciu przelewu na rachunek bankowy Usługodawcy. W celu poprawnej identyfikacji płatności konieczne jest podanie w tytule przelewu numeru zamówienia, których dotyczy płatność.

8. Szczegółowe zasady korzystania z form płatności udostępnianych przez dostawców zewnętrznych i ich warunki techniczne określone są w ramach odpowiednich regulaminów udostępnianych przez dostawcę Blue Media S.A. Korzystanie z tych form płatności wiąże się z akceptacją postanowień ww. regulaminów. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za realizację procesu płatności przez dostawców zewnętrznych.

9. Dokonanie płatności jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Użytkownikiem (a w przypadku gdy Użytkownik nie jest płatnikiem, także pomiędzy płatnikiem), a Usługodawcą umowy w formie elektronicznej o świadczenie szkolenia on-line lub szkolenia stacjonarnego lub zakupu innego Produktu. 

10. W zależności od charakteru zakupywanego Produktu proces realizacji zakupu oraz prawa i obowiązki Użytkownika i Usługodawcy/Sprzedającego mogą się różnić. Znajduje to odzwierciedlenie w dalszych zapisach treści Regulaminu. 

11. Jeśli podmiotem dokonującym zakupu jest inna osoba niż Użytkownik, bądź jest nim firma lub instytucja, należy w sekcji danych fakturowych formularza zamówienia przed jego dokonaniem podać właściwe dane nabywcy do wystawienia faktury VAT. 

12. Sprzedający potwierdza możliwość realizacji Zamówienia przesyłając na email  Użytkownika Potwierdzenie Zamówienia. 

13. Jeśli zakup dotyczy treści cyfrowych Sprzedający potwierdza Użytkownikowi otrzymanie zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.  

14. W wypadku zakupu Produktu jako upominek dla innej osoby Sprzedający prześle Użytkownikowi niezbędne dane do skorzystania z Produktu przez obdarowaną osobę. W takim wypadku korzystanie ze szkolenia on – line jest wyłączone dla Użytkownika. Dostępy do korzystania z produktów on – line umożliwiają dostęp tylko jednej osobie, z momentem ich uruchomienia działają jako przypisane do osoby która jako pierwsza je uruchamia do korzystania.  

15. Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Użytkownikowi będącemu Konsumentem w terminie 14 dni od zawarcia Umowy przysługuje prawo do odstąpienia od tej umowy bez podania przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu dostępnym tutaj lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim. Wystarczy przesłać oświadczenie na adres e-mail kontakt@e- mail.pl 

16. W zależności od charakteru zakupywanego Produktu proces realizacji zakupu oraz prawa i obowiązki Użytkownika i Usługodawcy/Sprzedającego mogą się różnić w szczególności w zakresie pkt. 15. Znajduje to odzwierciedlenie w dalszych zapisach treści Regulaminu.

§ 6. Szkolenia on-line

1. Dostęp do zakupionego szkolenia on-line zostaje aktywowany natychmiast po dokonaniu płatności, co oznacza zawarcie umowy.

2. Zgodnie z art. 38 pkt. 13 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy na dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, nie przysługuje, jeśli świadczenie rozpoczęto za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia i po poinformowaniu go o utracie tego prawa.

3. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że materiały udostępniane w ramach szkolenia stanowią własność intelektualną Sprzedającego lub innych uprawnionych podmiotów i są objęte ochroną prawną zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

4. Po uiszczeniu opłaty, użytkownik uzyskuje niewyłączną, odpłatną licencję na korzystanie z materiałów, którą może wykorzystać do użytku osobistego (odsłuchanie, drukowanie, pobieranie, zapisywanie).

5. Zakup szkolenia online nie uprawnia do komercyjnego wykorzystania materiałów. Użytkownik nie może udostępniać materiałów innym osobom. Jedno konto umożliwia korzystanie z materiałów wyłącznie przez jednego użytkownika, który może je wyświetlać, ale bez udzielania dostępu do konta innym.

6. Licencja jest udzielana na okres 12 miesięcy od dnia płatności. Po tym czasie Sprzedający może ograniczyć dostęp do szkolenia.

7. W przypadku naruszenia postanowień ust. 3 -4  Sprzedający oraz właściciele praw autorskich mogą domagać się odszkodowania za straty materialne, niematerialne oraz utracone zyski.

§ 7. Szkolenia stacjonarne 

1. Szkolenia będą odbywały się w ustalonych przez Sprzedającego terminach i miejscach.

2. Użytkownik  może odwołać udział w szkoleniu najpóźniej na 30 dni przed rozpoczęciem. W takim przypadku przysługuje mu pełny zwrot wpłaconej kwoty. Przy odwołaniu do 14 dni przed szkoleniem, Organizator zatrzymuje 50% wpłaconej kwoty. Odwołanie w terminie krótszym niż 14 dni skutkuje zatrzymaniem całej kwoty.

3. Uczestnictwo w szkoleniu mogą mieć osoby pełnoletnie. Użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania porządku i nie mogą być pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. Uczestnictwo w programie szkolenia nie jest obowiązkowe, a brak obecności nie uprawnia do zwrotu kosztów.

4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania szkolenia w przypadku nadzwyczajnych okoliczności, Siły Wyższej. W takim przypadku Użytkownicy  otrzymają pełny zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 7 dni roboczych lub jeśli wyraża zgodę szkolenie zostanie przeprowadzone w innym terminie. 

5. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że materiały udostępniane w ramach szkolenia stanowią własność intelektualną Sprzedającego lub innych uprawnionych podmiotów i są objęte ochroną prawną zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Użytkownik zobowiązuje się korzystać z materiałów wyłącznie do użytku osobistego i nie udostępniać ich osobom trzecim bez zgody Sprzedającego lub właściciela praw autorskich.

6. Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia, informując Organizatora mailowo na: kontakt@blooming.edu.pl

§ 8. Prawa i obowiązki Sprzedającego

1. Sprzedający nie odpowiada za niezależne od niego opóźnienia, nieprawidłowości  w działaniu Sklepu Internetowego, leżące po stronie operatorów telekomunikacyjnych lub Siły wyższej. 

2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do:

a) okresowego wyłączania dostępności Sklepu Internetowego w celu jego rozbudowy, konserwacji, aktualizacji listy Produktów,

b) przerw w dostępie do Sklepu Internetowego, Konta,  

c) zmiany parametrów Konta oraz cech i funkcjonalności Sklepu Internetowego.

d) zakończenia świadczenia Usług iw każdym czasie poprzez zamknięcie części lub całości Sklepu Internetowego, Konta  po uprzedniej informacji przesłanej do Użytkowników zarejestrowanych, odbiorców Newslettera  ze stosownym co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem.

3. W wypadku naruszenia przez Użytkownika obowiązków wynikających z Regulaminu Usługodawca, bez uszczerbku dla innych uprawnień wynikających z przepisów obowiązującego prawa, może wypowiedzieć Użytkownikowi umowę o świadczenie Usług ze skutkiem natychmiastowym.

4. Sprzedawca  podejmuje wszelkie działania i jest odpowiedzialny za poprawnego działania Sklepu Internetowego.

§ 9. Promocje

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen dostępnych w ofercie, wycofania wybranych Produktów oraz wprowadzania nowych, a także organizowania promocji. Zmiany te nie wpływają na zamówienia złożone przed datą ich wprowadzenia – takie zamówienia będą realizowane zgodnie z dotychczasowymi warunkami.

2. Każda promocja obowiązuje przez określony czas.

3. Podczas dokonywania transakcji można skorzystać tylko z jednej promocji, a promocje nie łączą się ze sobą, chyba, że taka ofertę przedstawi Sprzedający.

4. Promocje mogą być realizowane w formie bonów zakupowych, bonów zniżkowych. 

§ 10. Newsletter

1. Użytkownik Sklepu Internetowego który: 

a) wyrazi zgodę na otrzymywanie od Sprzedającego Newsletteru, 

b) wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, 

c) wskaże adres e- mail Użytkownika Sklepu Internetowego, 

– będzie otrzymywał na wskazany adres e- maila Newsletter.  

2. W wypadku gdy Użytkownik Sklepu Internetowego chce wyrazić zgodę na otrzymywanie Newsletteru przy rejestracji Konta może dokonać tego klikając w dedykowany do tego  link.

3. Newsletter służy przekazywaniu informacjo o Produktach, nowościach, promocjach, ofertach, działalności, akcjach  Sprzedającego. 

4. Newsletter wysyłany jest bezpłatnie, nie częściej niż raz w tygodniu.

5. Użytkownik Sklepu Internetowego korzystający z Newslettera może w każdym momencie złożyć bez podania przyczyny rezygnację z Newsletteru za pośrednictwem kontakt@blooming.edu.pl

6. Użytkownik Sklepu Internetowego  może składać reklamacje dotyczące usługi Newsletter za pośrednictwem e- maila: kontakt@blooming.edu.pl

§ 11. Treści

1. Użytkownik może zamieszczać  dobrowolnie, nieodpłatnie Treści. 

2. Treści zamieszczone w Sklepie Internetowym stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.  

3. Z momentem zamieszczenia Treści (także nieukończonej) Użytkownik udziela Usługodawcy niewyłącznej, nieodpłatnej, nieprzenaszalnej, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych licencji do korzystania przez Usługodawcę z  utworu.  Korzystanie polega w szczególności publikację utworów w Sklepie Internetowym, jak również w innych wydawnictwach Licencja zostaje udzielona w odniesieniu do: 

1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; 

2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; 

3) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt. 2  – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. 

4. Sklep Internetowy służy publikacji merytorycznych, rzeczowych, zgodnych z prawem oraz zasadami współżycia społecznego informacji (w tym komentarzy, uwag, ocen, opinii, dotyczących Produktów). 

5. Zamieszczane Treści muszą spełniać następujące warunki: 

a) muszą być autorstwa Użytkownika i nie mogą naruszać żadnych praw  autorskich osobistych i majątkowych innych osób,  nie mogą być plagiatem, 

b) nie mogą stanowić groźby, 

c) nie mogą zawierać słów wulgarnych, treści obraźliwych, 

d) nie mogą odnosić się do kwestii rasy, narodowości czy religii, nie naruszają dóbr osobistych ani zasad współżycia społecznego, 

e) nie mogą zawierać  odniesień do podmiotów konkurencyjnych względem Sprzedającego,

f) nie mogą zawierają treści zabronionych przez obowiązujące prawo

g) nie mogą stanowić reklamy podmiotów, produktów w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

6. Mając na uwadze zasady wskazane w pkt. 4 i 5 Sprzedawca ma prawo do usunięcie Treści niezgodnych z tymi zasadami oraz do blokowania publikacji Treści przez osobom naruszające  notorycznie wskazane w tym punkcie Regulaminu zasady. Działanie to nie będzie to stanowiło nieuprawnionego ograniczania swobody wypowiedzi publicznej.

§ 12. Zmiany Regulaminu

1. Usługodawca  ma prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie, przy czym o planowanych zmianach Regulaminu zobowiązany jest powiadomić z 14 – dniowym  wyprzedzeniem. 

2. Powiadomienie o zmianach Regulaminu nastąpi w formie e- mailowej.  

3. Do Zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie nowej treści Regulaminu stosuje się dotychczasowe zasady. 

4. Gdy rejestracja Konta będzie następowała  w okresie przejściowym Użytkownik dokonujący rejestracji otrzyma przy rejestracji stosowne powiadomienie o wejściu w życie nowych zasad Regulaminu od wskazanego dnia. W takim wypadku rejestracja Konta wymaga potwierdzenia zasad nowej treści regulaminu. 

5. Jeśli któreś z postanowień Regulaminu zostanie uznane za nieważne lub bezskuteczne, nie wpłynie to  na ważność lub skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. Sprzedający podejmie działania w celu zastąpienie tych postanowień na nowe, zgodne z prawem  niewadliwym prawnie postanowieniem. 

§ 13. Postanowienia końcowe

1. Treść Regulaminu dostępna  jest na stronie www.blooming.edu.pl

2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu, umowy dotyczącej świadczenia Usług, Dostawy, Umowy Sprzedaży jest rzeczowo i miejscowo właściwy sąd powszechny. 

3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 07.04.2025 r.

What are you looking for?